אפל מודעת לבעיות בנקודת גישה אישית המשפיעות על משתמשי iOS 13 ו- iPadOS 13

במסמך פנימי שהופץ השבוע לספקי השירות המורשים של אפל, שהושג על ידי MacRumors, אפל אישרה כי חלק ממשתמשי iOS 13 או iPadOS 13 עשויים להיתקל בבעיות עם נקודת גישה אישית.

אפל הורתה לנותני השירות המורשים לצפות ללקוחות שאינם יכולים להתחבר לנקודת גישה אישית או לחוות ניתוק מהם. לקוחות עשויים גם לחוות בעיות כלליות בנתונים סלולריים.

חלק מהמשתמשים דיווחו על בעיות בנקודת גישה אישית כבר ב- iOS 13.1.2.

כדרך לעקיפת הבעיה, נותני השירות קיבלו הוראה לכבות את נקודת גישה אישית ואז להפעיל את הפיצ'ר שוב. זה מרמז שסביר להניח שיהיה תיקון בעדכון תוכנה עתידי, אך לא ברור אם הבעיה נפתרה ב- iOS 13.4.

אפל ממליצה ללקוחות לשמור את המכשירים תמיד מעודכנים לגרסה הכי אחרונה ואמרה כי אין מדובר בבעיית חומרה.